piatok 15. marca 2013

A hore k výšinám!

Ahoj,
tak keď už som vám ukázala svoje dielka poviem vám aj jednu "pikošku". Začala som prispievať do školského časopisu, ktorý po dlhšej dobe mlčania opäť začína kričať. 
   Za všetko vďačím mojej (našej) slovenčinárke, ktorá moje príspevky schválila a oznámila nám, že je tu možnosť zapojiť sa. V ďalšom čísle by som mala mať dva príspevky týkajúce sa týrania zvierat, v prvom rade psíkov.
   Keď už je reč o nich...môj malý poklad Nela
Najlepšie sa spí na gauči...

...na posteli (mojej)



Pohoda, klídek, tabáček :D


Myslím aj na ostatných psíkov, odovzdávanie zbierky, ktorú som spolu so spolužiačkou (tá nižšia) zorganizovala na škole v Košickom útulku. (Ten ňucháč sa volá Lisa)

                                       Vaša Diarsie, ktorá na každej fotke vyzerá ako...nechcem byť neslušná...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára