sobota 15. decembra 2012

Ani sa nenazdáme...

  Tak vás zdravím...

  Ani sa nenazdáme a Vianoce sú predo dvermi. Ticho nám na nich klopú a pýtajú sa nás či môžu vojsť, či už máme všetko nachystané... Musím povedať, že mám taký pocit, že každý rok sú tu čoraz skôr. Či to robia tie reklamy, ktoré nás otravujú už  v polovici jesene, alebo to, že každým rokom som staršia a už aj na mňa dolieha tá uponáhľanosť sveta neviem.
  Avšak som rada, že ma zastihli pripravenú a darčeky mám pre každého člena mojej rodiny. Viete som ten človek, ktorý má viac ako polovicu darčekov nakúpenú už v novembri a potom už len netrpezlivo čaká na ten kúzelný čas.
  Akurát dnes pri pečení perníkov som sa zamyslela. Rozmýšľala som o tom, že či vlastne tie darčeky nekazia pravú podstatu Vianoc, to ich čaro, ktoré mnohý ani nevnímajú.
  A čo vy? Čo si o tom myslíte? Tiež na vás dolieha takzvaný ,,Vianočný stres"?  

                                                                                                   Vaša Diarsie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára