pondelok 17. decembra 2012

Prekvapenie

   Musím sa pochváliť :D.
 
  Tak asi na začiatku minulého týždňa ma moje dve kamarátky v škole požiadali, či by som im nenakreslila na  Vianoce obrázok, avšak kto mohol tušiť, že sa mi tie obrázky podaria a, že ich obdarované budú ukazovať každému v triede.
  Teraz sa dostávame k pointe... Jedna dotyčná spolužiačka za mnou prišla a spýtala sa ma koľko si pýtam za jeden obrázok, že by chcela aby som jej nakreslila jej priateľa. (Zajtra mi má doniesť fotku)  Takže čaká ma moja prvá potencionálna objednávka, ktorej cenu ešte nepoznám. Dohodli sme sa totiž, že ak sa mi obrázok podarí tak jej ho ,,predám" a ak nie bude na nej či si ho vezme.
  Pár minút na to za mnou prišla druhá, tentokrát to bol pes...hmm bolo to príjemné ráno plné chvály.

                                                                                         Vaša Diarsie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára