piatok 26. júla 2013

Sladkých šestnásť?

   Dnes pre šestnástimi rokmi započal môj život. Prišla som na svet v podobe malého uplakaného stvorenia, ktoré nechcelo v noci spinkať už od narodenia. Vždy malo dosť aktivity na to aby "umelecky" počmáralo stenu, ostrihalo barbie bábikám vlasy, naháňalo po dvore kurčatá, odieralo kolená, lámalo ruky na kolobežke, trápilo malé mačatá až priveľkou pozornosťou, varilo magické elixíry zo všetkého zeleného, úspešne zamorovalo maličké jazierko kameňmi a palicami...veru bola som akčné, neposlušné a vzdorovité dieťa čo sa nikdy nechcelo podriadiť autoritám. Ostatne mnoho z týchto vlastností mám dodnes.
   Vraví sa sladkých šestnásť, no predsa však je to len číslo a to mi žiadnu vlastnosť, nové zážitky a ani nič iné neprinesie. To všetko si môžem zaobstarať ja. Svojimi skutkami a počínaním v nasledujúcich dňoch. O tom či bude môj šestnásty rok života naozaj sladký alebo kyslý rozhodnem len ja, nie bezvýznamné číslo...
PS: dala by som sem svoju tortu, no skôr ako som pomyslela na to, že by ju bolo dobré zvečniť tak bolo už pár kúskov preč...

                                                                                   Vaša Diarsie

2 komentáre:

  1. Aj by som ti tu zagratulovala, ale u mňa na blogu už svoje best wishes máš, takže ak sa nenahneváš, musíš sa kuknúť sama ;D
    Števula

    OdpovedaťOdstrániť