štvrtok 1. augusta 2013

Časopis mojej školy

Zdravím,
rada by som upozornila na časopis školy, ktorú navštevujem. Mám v ňom pár príspevkov ale sú tam aj iné, veľmi zaujímavé články čo si zaslúžia pozornosť.Obzvlášť zaujímavé sú básne od Dominiky Tóthovej pri ktorých tá moje vyzerajú ako kus mastného papiera.
   Ale ak máte chuť na niečo zábavné sú tam aj vtipy, ktorými prispela moja spolužiačka Katka Nagyová. Časopisu však nechýba ani vážna stránka v podobe článku o koncentračnom tábore Auschwitz. Ten som ja a pár žiakov školy pod dozorom pani učiteliek navštívili na školskom výlete do Poľska v Apríli.
   Viac Vám už neprezradím, nakuknite do čapopisu (ako som hovorila v škôlkárskom veku) a skráťte si tie dlhé letné večery.

http://www.oabuke.netkosice.sk/Stranky/foto/foto/Casopis%202013/Casopis%202013.pdf

                                                             Vaša Diarsie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára