utorok 27. augusta 2013

Opravy

    Dnes som pripísala ďalšiu stranu k mojej poviedke Mená. Už som sa chystala na ďalšiu ale potom som si povedala stop a vrhla sa na opravy. Povedala som si, že medzery medzi jednotlivými odstavcami sú príliš veľké a aj to, že stále tam na mňa čumia nejaké chyby v štylistike a pravopise.
    Tak si teda dávam záväzok, dnes opravím aspoň tie odstavce a neskôr sa vrhnem na štylistiku. Potvoru menom pravopis si nechám na koniec, pri tej mi už hádam aj pomôže niekto iný. Sama si na ňu totiž netrúfam.
    Hor sa teda do opráv!

(tento veľmi oči-bijúci obrázok som našla na internete pomocou uja Google :))


                                                                               Vaša Diarsie

2 komentáre:

  1. Ja by som ti mohla robiť beta readera, ak chceš :)
    Úryvok je dobrý, na tie čiarky pozor, ale inak sa mi páčil. Zlepšila si sa. A neviem, či som to hovorila, ale dizajn je super.
    Aj obrázky sú pekné.

    Aurora

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, nuž čo sa beta readera týka tak sa mi už hlásila aj Aya. Nakoniec som sa však rozhodla, že prvopis mi opraví mamka, ktorá je učiteľkou SJ. To, že by mohla moje pravopisné chyby opraviť a štylistiku rozobrať aj s ostatnými slovenčinárkami na škole je celkom fajn vyhliadka. Už len vymyslieť spôsob ako jej to moje rozhodnutie šetrne oznámiť. :D

      Odstrániť