sobota 24. augusta 2013

Konečne doma

  Veru nič nie je lepšie ako domov. Aj keď celý deň strávený pri Jadranskom mori rozhodne má niečo do seba (možno riziko spálenia chrbta) tak teplu a pohodliu vlastnej postele sa nič nevyrovná. V mnohých ohľadoch mi však dovolenka dala kopec nových síl do písania. Čoskoro Vám sem pridám aj sľubovaný úryvok. Len sa musím rozhodnúť, ktorý z tých pár čo mám vybratých pridám.
  Po dovolenke sa však aj obohatila aj moja zbierka oslíkov o nový prírastok s batožinou na chrbte. Z každej dovolenky za posledné štyri roky mám jedného a už sa z toho stal zvyk.


                                                                                    Vaša Diarsie 

4 komentáre:

  1. Oslíky - to je milé :) Ja zbieram porcelánových psíkov a mačičky. No a jedného sloníka mám tiež :D Sú to neskutočné lapače prachu, ale sú rozkošné :D
    Na úryvok sa teším - ja tiež niečo chystám, ak chceš, stačí pozrieť na blog. :)
    A vďaka za +fav na DeviantArt-e! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Porcelánové sloníky...tých máme u babky pár a môžem len potvrdiť, že prach na nich naozaj pene padá.
      Čo sa favu týka nemáš za čo, obrázok sa ti naozaj veľmi podaril a efekt starej fotky mu veľmi sedí.
      Nuž a na blog som už nakukla, jeho nový šat je naozaj veľmi pekný :).

      Odstrániť
  2. Máš môj obdiv za to prečítanie celej ŠN! Ja som skončila na 6 knihe a čo mi kamoška rozprávala tak nemám ani chuť kupovať si ďalšie :D
    MD sú vážne super. Tiež plánujem si ich znova prečítať.
    Oslíci sú krásny :) Ja som jeden čas zbierala porcelánové bábiky, teda zbierala ako zbierala...Babka mi dala dve na narodeniny a tretiu som si kúpila spolu s časopisom. Teraz sa skôr zameriavam na sošky sov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž ja som si tie knihy nekúpila mám čítačku kníh a tak som si ich len posťahovala z uložto.sk :D

      Odstrániť